Re: jaka nagrywarka ide ?

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 10:10:28 MET

Krzysztof Stefanowski wrote:

> mam do wydania ok 2000 zl chce kupic nagrywarke ide
> czy ktos moze mi doradzic jaka byla by dobra ?

Za 2000 to kupisz nagrywarę SCSI + dobry kontroler UW SCSI i może
zostanie jeszcze na jakiś używany dysk SCSI - będziesz mógł nagrywać i
zupełnie normalnie pracować w tym czasie na kompie.

A tak ogólnie, to najlepsze opinie zbiera Plextor, potem TEAC. Kiedyś
gorąco polecana była Yamaha - kupiłem 4416S i byłem zadowolony, póki nie
padła. Okazało się, że padały jak muchy. Wymienili mi na 6416S i na
razie jestem zadowolony (choć nie potrafi poprawnie ściągać audio). Nie
słyszałem, żeby się sypały, ale po swoich doświadczeniach z poprzednią
wypalarką boję się polecać.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen