Re: Wybor skanera

Autor: jedrek (jedrek_at___prawda__.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 09:29:22 MET

>Z bolem serca musze stwierdzic ze raczej w tej kategorii cenowej NIE
>MA dobrego sprzetu, skanery dajace akceptowalne efekty w wypadku
>fotografii w/g moich doswiadczen mozna kupic dopiero za okolo 1000 zl.
>Mam tu na mysli np. Agfe SnapScan 1236 w ostatecznosci jeszcze do
>czegos nadaja sie Agfy Scanp 1212 ale i tak sa drozsze niz podany
>przez ciebie limit

Ja bym tu zdecydowanie polemizowal. Spojrzym na linie Astra UMaxa. Sam
jestem wlascicielem 1220S i, chociaz mam go kilka lat, to wciaz sie nim
zachwycam. Na rynku jest juz dostepna seria 2100, w tej samej cenie lecz o
2 razy wyzszej rozdzielczosci optycznej.

Jedyne co powiem to nie warto wyrzucac pieniadze na Plusteki, Musteki i tym
podobne, a na pewno trzeba sie trzymac daleko od nowych 'cienkich'
skanerow. Uzywaja one 'nowa', tansza technologie w samej optyce ktora,
chociaz tansza i mniejsza, daje o wiele gorsza jakosc.

jedrek
prawda.pl