Re: Matrox G400 - 16 czy 32 MB?

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 08:53:15 MET

Slawek Owoc napisał(a) w wiadomości: <8623pf$kot$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>Goraco polecam G400 16MB, mam takie cudo i chodzi super (nie zauwazam
>roznicy jakosci obarzu w stosunku do G200), Mam PII233_at_300 i w UT mam ok
>35-40 klatek na mapie z 2 botami (nie pamietam dokladnie ale moge wieczorem
>sprawdzic). Nie testowalem tylko DVD z nia, ale kiedys szukales napedu DVD
>jezeli juz go kupiles to mozemy zrobic testy u mnie (w koncu mieszkamy w
>grodzie Kraka ..)
>
>Pozyczylem ostatnio P III 450 @ 504 i mialem 60-70 klatek w UT 800x600 16
>bitow.

Tak jest, tak jest. Wreszcie glos rozsadku;-) Muj kumpel kupil G400, i teraz
juz nie zna innego slowa niz Matrox, slowo daje:) Ja sam mecze G200, i dla
mnie nastepna karte bedzie tez tylko Matrox. Kumpel, ktory ma Voodoo2000,
jak zobaczyl kiedys u mnie kolory w Ground Zero, to powiedzial, ze takich
bajerow to on nie ma. Jasne, wiem, te fps... Ale jesli nie ma skokow,
zwalniania gry, to moim zdaniem wystarczy. Jednym slowem Matrox Rulezz:))

Pozdrawiam

--
Raf
UIN 31590152