Re: Piszczący zasilacz - to normalne?

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 02:39:41 MET

Wojto <rownicki_at_foton.foto.ch.pwr.wroc.pl> w artykule
news:862uki$d7s$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl pisze...
> Moj zasilacz rowniez piszczy po wylaczeniu kompa. Przestaje dopiero po
> wylaczeniu zasilania przelacznikiem na zasilaczu.
> Czy ten pisk wydobywajacy sie z zasilacza jest podstawa do reklamacji?

Mam podobny problem, ale z monitorem - Panasonic Panasync Pro/P50 lekko
piszczy przy wyłączonym komputerze i nie-wyłączonym przyciskiem monitorze.
Czy jest na to jakieś rozwiązanie, poza wyłączaniem monitora przyciskiem?

Zdrówka,

--
# Waguś
# mailto:wagus_at_ae.katowice.pl