Strony stosu/plik wymiany

Autor: PCys (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 01:47:18 MET

Witam! I proszę o radę.
1. Ostatnio zdarza mi się odpalić w czasie sesji w Inecie sporo programów -
tyle ile mój komp zdzierży w zasadzie, żeby na maxa wykorzystać impulsy. No
i kilka razy ostatnio wyskoczył mi komunikat Windows:
"Być może konieczne będzie zwiększenie wartości MinSPs w pliku SYSTEM.INI w
celu zmniejszenia prawdopodobieństwa wystąpienia błędu stosu. Obecnie
załadowanych jest 5 stron stosu. Naciśnij jakiś klawisz żeby kontynuować"
Pogrzebałem w pliku system.ini i jedyne co przypomina MinSPs to
MinPagingFileSize=98304. Pytanie: czy to jest to? I do jakiej właściwie
wartości można zwiększyć? (Przy 300 MHz, 64 RAM, Win98)
2. W grupie toczyła się jakieś 1.5-2 tyg temu dyskusja o pliku wymiany, do
jakich Koledzy doszli wniosków? Czy wybór nie zależy czasem od okoliczności?
Teoretycznie stały plik jest lepszy, ale ja zostawiłem póki co oryginalne
windziane ustawienia, licząc że lepiej się sprawdzą w takich sytuacjach jak
wyżej tzn. spora liczba "ciężkich" programów odpalona jednocześnie i duże
obciążenie systemu). Może lepiej jest jednak to zmienić? (Mając na uwadze
właśnie takie dużoobciążeniowe sytuacje).
Dzięki za ew. porady!
Piotrek
komin_at_boruta.demo.pl
(Panowie wyślijcie mi kopię odpowiedzi na priva, jestem teraz zagranicą i tu
są jakieś dziwne parodniowe opóźnienia ze ściąganiem z tpnet.pl. Dzięki.)