Re: Gdzie w Katowicach lub Gliwicach - trinitrony uzywane?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 00:03:23 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2000 07:03:44 GMT , mnazarko_at_nospam.bigfoot.com
(Marek Nazarko) po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi
napisał:
>to ja sie przylacze do pytania - gdzie w Katowicach albo Gliwicach
>mozna kupic uzywane trinitrony 15 albo 17 cali?
>Marek Nazarko

swego czasu używane monitory 15 i 17 cali na trinitronach były w
SPAT'cie na Czerwińskiego , okolice placu grunwaldzkiego .Pisz na
priva to dokładnie napisze jak się tam dostać .

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090