Re: Wybor skanera

Autor: Jakub Mendys (jmendys_at_iname.com)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 19:41:05 MET

Zazwyczaj skanery zakupione w supermarketach mozna zwrocic w ciagu kilki
dni bez podania przyczyny. Kup i sam zobacz czy efekty uzyskane na takim
skanerze Cie zadowola.
Jesli potrzebujesz skanera do prywatnych zastosowan + www - mysle ze cos
znajdziesz.
Sam uzywam Plusteka 9636 z przystawka do slajdow i negatywow (500zl).
Rewelacyjne to to nie jest ale na moje potrzeby wystarcza.
Efekty (skany negatywow) mozesz obejzec na http://republika.pl/jmendys

Pozdrawiam,
Kuba