Wybor skanera

Autor: abs (abs_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 18:38:08 MET

Musze kupic skaner a nie chce polegac tylko na opinii sprzedawcow
(kazdy swoje chwali) wiec zwracam sie do Was.
Chodzi mi o jakis niedrogi (ok 400 zl) stacjonarny skaner, ktory
przede wszystkim z dobra jakoscia skanowalby fotografie. Z tekstem
chyba te urzadzenia wielkich problemow nie maja a ja tez nie bede go
zbyt czesto do tekstu uzywal, dlatego chodzi mi o Wasza opinie na temat
jakosci skanow kolorowych fotografii w podanym przeze mnie przedziale
cenowym.
Jesli mozna to o odpowiedz prosilbym tez na priva.
Z gory stokrotne dzieki.
ABS