Pomocy!!!

Autor: pguard (pguard_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 16:21:40 MET

Potrzebuje pomocy mam problemy z nastepujacymi zagadnieniami:
1.Tabele prawdy dla bramek logicznych.
2.Funkcje logiczne realizowane za pomoca bramek logicznych.
3.Liczniki binarne.
4.Licznik binarny modulo n.
5.Licznik modulo n
                             (2 - k).
6.Liczniki dziesietne.
7.Licznik dziesietny modulo n.
8.Liczniki dziesietne modulo n
                                                 (10 - k).
9.Zwiekszanie pojemnosci licznikow binarnych i dziesietnych.
10.Zastosowanie przerzutnikow.
11.Komparator jednobitowy.
12.Komparator czterobitowy.
13.Multiplekser 8 bitowy.
14.Demultiplekser 8 bitowy.
15.Polsumator jednobitowy.
16.Pelny sumator jednobitowy.
17.Sumator czterobitowy zlozony z sumatorow jednobitowych.
18.Mikrorozkazy wykonywane przez ukad sterowania podczas
umieszczania w A liczby z komorki pamieci zewnetrznej o adresie w B.
19.Mikrorozkazy wykonywane przez uklad sterowania podczas przesylania z A do
komorki pamieci o adresie w B.
20.Mikrorozkazy wykonywane przez uklad sterowania podczas dodawania do
zawartosci B i umieszczania wyniku w A.
21.Mikrorozkazy wykonywane przez uklad sterowania podczas umieszczania w B
liczby z komorki pamieci zewnetrznej o adresie w A.
22.Mikrorozkazy wykonywane przez uklad sterowania podczas przesylania z B do
komorki pamieci zewnetrznej o adresie w A.

Jesli ktos moze mi pomoc to prosze przeslac odpowiedzi na adres
pguard_at_poczta.fm