Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 16:50:11 MET

> tak ale nie przekraczal 35ms (poza tym bylo cos tam_latency do
optymalizacji wzgl.
> pinga)

Ja uzywam zawsze komend: pushlatency -ping/2 i rate do redukcji pinga/packet
loss
w grze w Necie (kosztem ilosci klatek).

> taktak zgadzam sie ale czlowiek ma duze umiejetnosci przystosowawcze,
> na gorszym sprzecie bedzie potrafil podswiadomie niwelowac opoznienia
> wynikle z mniejszej ilosci framkow/sek a zwroc uwage ze szybszy sprzet
> nie pomoze Ci w szybszym przemieszczaniu sie, reagowaniu czy celowaniu...

Wlasnie szybszy sprzet pomaga przy celowaniu. Wieksza plynnosc=szybciej
zlapiesz przeciwnika w celownik. Nie masz zadnych skokow, ktore wystepuja
przy
30 FPSach.

> dalej twierdze z emusiala byc duza,

Byla - rzedu 40 FPS ... ale ja wtedy mialem ok. 60 - on ok. 100.

MHz
> eheh, a co ma przepraszam ping do szybkosci procesora ???

Czym szybszy procek tym nizszy ping w QW (LAN). Na sprzecie P200 MMX ciezko
zejsc ponizej 20 ms. Na Celeronie 300 bedzie ok 13-15.
Jesli oszukasz wpisujac timedemo 22124123 to uzyskasz przyrost ok. 30 FPS'ow
wtedy ping moze zejsc do 10 ms. Na swoim sprzecie osiagam czasami ponizej
10 ms. Xeon daje mozliwosc uzyskania nawet 2 ms (ale jest to ping chwilowy -
zaleznosci od miejsca na mapie - wzrasta czasami do 13 ms).

> nie dzieki wole obiektywne konsultacje od zagorzalych ;-))

Jego opinia bylaby obiektywna i on tez nalezy do zagorzalych :))

> ale skonsultuje te teksty z moimi znajomymi guru od Q ;-) bo ja jestem
amator

Ok.

--
Pozdrawiam