Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 16:08:25 MET

[ Wojciech Giersz ] wrote:
>Jak sie pomyslalo, to 4 na jedna linie ekranu. Jak sie bardziej pomyslalo,
>to mogles miec 256 na ekranie po dwa na linie (w 320x192)

widziałem gierki na Atari w niby tej pseudowiększej ilości kolorów i
róznicy dużej w porównaniu do komodore nie widziałem. ;)
może dlatego, że po prostu nie robili gierek w większej ilośći kolorów
ze względu na ograniczenia pamięci?
bitmapy może lepiej wyglądaly, ale przecież w bitmapy sie na
komputerze nie gra, więc po co mi więcej kolorów. :)

na komodzie też były sztuczki wyciągające więcej kolorów.
podobnie jak z obejściami ograniczeń związanych z wyświetlaniem
ramki. ach te płynne skrollery na pełnym ekranie. :)

>Chociaz polskie byly, a nie zadne, jak na C64 :)

na komodore były "żadne"? ;)
komoda to najlepiej oprogramowany komputer tamtej ery. i tu jest jej
przewaga. ;P

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa