Re: Odp: Jak wejsc do biosu ? compaq

Autor: PabloZ (pabloz_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 14:24:08 MET

Andrzej wrote:

> Mam podobny problem . Compaq Deskpro i zadna ze znanych mi konfiguracji
> wejscia do BIOSu (czyli "del" , insert , F1-12 , F1-12 + Ctrl ...) nie dziala
> .
> czy mozliwe jest przestawienie jakiejs zworki na plycie blokojacej dostep do
> biosu ? (nigdy o czyms takim nie slyszalem ,ale ... kto wie .. )
> . . .

w znanych mi modelach compaq-a do biosu wchodzi się w momencie,
gdy kursor na pustym ekranie przeskakuje na prawą stronę.
należy wtedy wcisnąć F10.
ale ale.
to działa wyłącznie wtedy, gdy system został zainstalowany
z dyskietek od compaqa [system configuration utility - czy jakoś tak]
- wtedy na dysku jest ukryta partycja z programem biosu.
Pablo