Re: cd-rom

Autor: JaS (jacek_at_tede.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 11:30:59 MET

Użytkownik Jaworski Robert <jawor_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:860073$rbq$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Wlasnie stanalem przed koniecznoscia kupna cd-romu bo stary padl i nie
wiem
> jaki zakupic .Ogladalem na wp,pl w wirtualnym sklepie i tam ceny
wydaja mi
> sie przyzwoite -tylko co kupic lg-48x czy acera 50 lub 54-ceny
> porownywalne......prosilbym o porade

Polecam LG 48. Mam go od pol roku - zero problemow. No moze jeden - jak
sie rozkreca, to jest glosnawy :)

Ale w porownaniu do innych, jakie mialem - samsung (3), pioneer, asus -
to LG jest najlepszy.

JaS