Re: Jak update'owac BIOS w Abit BE6 ?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 11:52:07 MET

>Czesc!
>Wyczytalem na stronach Warszawskiej Gieldy Komputerowej, ze aktualizacje
>BIOSu w Abicie BE6 powinno sie robic po kolei - tzn. wszystkie pojawiajace
>sie wersje BIOSu. U mnie jest ten z czerwca 99 z symbolem LQ. Sciagnalem
>wszystkie 4 (bo tyle jest do wersji PL z 11 listopada 99). W opisach na
>stronie Abita nic nie mowia o takiej koniecznosci. Dla mnie tez jest to
>raczej pewne, ze wystarczy wgrac ostatnia wersje i juz - ona nadpisuje w
>calosci BIOS. Jednak dla pewnosci zapytam, czy ktos z Was juz aktualizowal
> [...]

Co do aktualizacji bios-a to tam gdzie to wyczytałeś to chyba ktoś się
przesiadł z giełdy np. jarzynowej na giełdę komputerową.
Przy aktualizacji bios-a nową wersją tracimy całą wersję poprzednią
(chyba, że zapiszemy ją na dysku). Wpisujemy do pamięci Flash nową
wersją zastepując tym samym starą.
Każda nowa aktualizacja zawiera wcześniejsze akyualizacje, chyba, że
były one zwalone (błędy producenta biosu) więc są wyrzucane i na ich
miejsce wprowadzane są nowe.
Zaktualizuj swojego bios-a do najnowszej wersji oznaczonej symbolem
PL. Dodano w niej obsługę PIII 600, 650 i 700 oraz poprawiono obsługę
DMA 66. Zaktualizowałem juz kilka takich płyt i wszystko w porządku.