Problem z faxem w win98

Autor: ps (pski_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 11:13:56 MET

Witam wszystkich czytających.

Mam problem z którym nie mogę się uporać i proszę o pomoc.

Jestem użytkownikiem win98 i potrzebuję fax'u.
Wiem, że można doinstalować tę usługę z płyty CD z katalogu
TOOLS/OLDWIN95/MESSAGE.
W trakcie instalacji pliku wms.exe, podczas konfiguracji programu exchange
komputer wyświetla komunikat:

"Potrzebujesz więcej pamięci lub zasobów systemowych.
 Zamknij niektóre okna i spróbuj jeszcze raz."

Mam w pełni sprawny komputer z 64Mb RAM,u.

Czy może mi Ktoś wyjaśnić jak doinstalować ten fax ?

Dzięki.
Piotr.