Odp: pomocy jak flash'owac bios

Autor: hey (hey_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 00:59:02 MET

Bootujesz kompa z dyskietki lub z twrdziela bez zadncyh autoexecow i
configow, uruchamiasz wspomniany program, po uruchomieniu zapyta sie co ma
wgrac (pleas file to) podajesz nazwe zbioru z zawartoscia nowego biosu
najczesciej z rozszerzenie *.bin (wczesniej podejrzy jak sie nazywa). Potem
program zapyta sie czy zachowac stary bios, potwierdzasz, ze tak i podajesz
nazwe pod jaka ma zapisac, potem potwierdzasz, ze chcesz zaprogramowac nowy
i wygrywa sie (taka pseudo animacja w trybie znakowym), po zakonczeniu exit
F10. Powodzenia

hey

Użytkownik ramik <rph_rk_at_trefl.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:qUNg4.34338$X3.695932_at_news.tpnet.pl...