Odp: Porównanie nagrywarek

Autor: Brakus (xxlmax_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 23:11:41 MET

nagrywarka ma sie do tego + odpowiedni soft ale i tak nikt ci nie powie o co
chodzi... ...a chodzi o monopol
bo widziałeś kiedyś FIFE 2000 piracką ale bez craka (ja tak) oczywiście
ORYGINAL BACUP czyli działająca jak oryginał?
musisz poszukać sam
i pamietaj najdroższe nie znaczy najlepsze

Użytkownik bobo <radzymin_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:JEjf4.18771$X3.372963_at_news.tpnet.pl...

> pisze...
PROGRAMÓW
SPRYTNE