Re: cd-rom

Autor: Remigiusz Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 22:15:10 MET

>Wlasnie stanalem przed koniecznoscia kupna cd-romu bo stary padl i nie wiem
>jaki zakupic .Ogladalem na wp,pl w wirtualnym sklepie i tam ceny wydaja mi
>sie przyzwoite -tylko co kupic lg-48x czy acera 50 lub 54-ceny
>porownywalne......prosilbym o porade

Wlasnie wczoraj kupilem LG 48. Za 240 zlotowek mam cichego i (poki co)
czytajacego wszystko CeDeka. W porownaniu do mojego poprzedniego Asusa
40, ktory byl rownie chetny do czytania wszystkiego, jest o tyle
lepszy, ze naprawde go prawie nie slychac. Czepilem sie tej glosnosci
jak rzep psiego ogona, ale naprawde Asusa musialem prawie
przekrzkiwac, a teraz cisza i spokoj :-)
Co do awaryjnosci itp. nic nie moge powiedziec, odezwe sie w tej
sprawie za jakis czas.

--
Remigiusz Sagan * rsagan_at_pl.dhl.com