Re: 486 i win95

Autor: Zombi (zombi__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 19:41:33 MET

>1. Boot z dyskotki systemowej zrobionej na nie twoim kompie, ale czyims
>innym (czystym
>od wirusow) i przeskanuj czy ty nie masz wirusow.
>2. Load setup defaults w Bios.
>3. Boot z czystej syetemowej, usuniecie wszystkich patrycji
>4. Fdisk i ustawiasz patrycje od nowa
>5. Format czystego dysku.
>6. Instalacja Win, ale bez zadnych kart rozszerzen, modemow, skanerow etc,
>graficzna
>daj jako 'Standard VGA'.

Juz to zrobilem i nic :(( zno komputer uruchamia sie do pewnego momentu i
restart ......... znow to samo.Dziwne jest jedno ze jak teraz uruchomilem
komputer to zamiast uruchamianie systemy.......... i takie wyskoczylo cos
takiego BLADE WK-WY i krzaczki hmmm nie mam pojecia co to moze byc.
Komputer ten jest strary nie ma tam jakiegos cdromu , karty dzwiekowej
graficzne nic no i dysk ma gdzies 500MB to patrycji tez nie ma.
A moze ja cos robilem nie tak bo podlaczylem dysk z tamtego kompa do mojego
sformatowalem skopiowalem instalke wina i inne programy potem wpiąlem dysk
do starego kompa i uruchomilem instalacje.Moj komp ma win98 ale nie sade ze
to wina mojego kompa wydaje mi sie ze cos jest nie tak z dyskiem w tamtym
kompie.
Zombi

zombi__at_poczta.onet.pl
http://republika.pl/zombi_/