Re: Intel740 AGP - BIG problem

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 18:42:40 MET

zasadka wrote:
> Czesc
> Moj koles ma te karte i od pewnego czasu ma duuuuzy problem. Otoz w zaden
> sposob nie mozna ustawic wyzszych rozdzielczosci (WIN98). Tzn mozliwosc
> ustawienia istnieje ale po restarcie Windows aby zadzialaly zmiany WIN98
> mowi, ze karta nie dziala poprawnie i wchodzi w rozdzielczosc 640/480 i 16
> kolorow. Nie ma zadnych konfliktow sprzetowych, karta jest zainstalowana
> poprawnie.
> Moze ktos pogrzebal mu w Biosie, bo na przerwaniu 9 na ktorym pracuje ta
> karta jest tez taki oto sterownik
> [...]

Twoja karta NIE jest zainstalowana poprawnie.
1. Nie napisales co to za plyta - moze nie miec obslugi AGPx2
Jesli jednak ma to:
2. Instalujesz najpierw sterowniki "standardowa karta PCI VGA" z win98
3. Na wszelki wypadek - jezyk domyslnie ustaw na angielski
4. Restart i ekran-wlasciwosci-ustawienia-zaawansowane-karta-zmien,
wskazujesz miejsce gdzie sa sterowniki do i-740 (ostatnie intela to
PV4.0)
5. Restart i wszystko gra.
Cos takiego przy win95 wymaga najpierw instalacji obslugi USB.
Przerwaniami sie nie martw bo 'IRQ Holder..' wlasnie po to aby
dwa urzadzenia mogly pracowac na jednym przerwaniu.
Mam taka karte od roku i nie znam niczego lepszego za 150 zl.
Dla mnie nie oplacalo sie wydawac 300 zl wiecej na zwykla rive
bo nie zauwazylem tak duzej roznicy w jakosci jak w cenie.
W zupelnosci wystarcza mi to do monitora 15' i 17'.

powodzenia,
Mariusz_