Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 18:09:35 MET

On Mon, 17 Jan 2000 15:21:52 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Pewnie myślisz, że się wstydzili wyników :)
Tak tylko lekko zasugerowalem ...
>Ja myślę, że posiadacze
>AMD rzadziej po prostu grają i bawią się w SETI i podobne, a raczej
>po prostu używają oprogramowania użytkowego i domowego. Dlatego
>nie doczekałeś się wyników :)
Moze i tak ... znaczy ze intelowcy to graja w gry, a AMDkowcy pracuja
na komputerze ... wszystko jasne ;)))

>Ja kiedyś liczyłem RC5 choćby dla sprawdzenia, jak moje komputery
>wypadną w rankingu. W końcu jednak doszedłem do wniosku, że takie
>zabawy są bez sensu, bo szansa wygrania jest minimalna, a po co
>procesor ma się non-stop grzać.
Ja tam uwazam ze lepiej 90% mocy procka przeznaczyc w SETI czy cos
innego niz w proces idle w win9x ... co mi to szkodzi, w koncu i tak
mam wlaczonego kompa i tak ... no chyba ze ktos odpala sobie raina,
czy innego waterfalla ...

>Post dalej człowiek pisze, że SETI możnaby zoptymalizować pod
>3DNow! i by chodziło zdecydowanie szybciej. Może rzeczywiście
>stoi za tym Intel? :)
To czemu nie ma optymalizacji pod SSE ?? Moze za tym stoi Alpha ??
Chyba spiskowa teoria dziejow tu nie pasuje ...

>Nie. Nie wiem nawet, czy obsługuje MMX.
Wow ... to AMD rulez ... ale nie uzywam photopainta ;))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179