Vanta=piecyk

Autor: Jacek Grunt-Mejer (jg178832_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 15:15:58 MET

Czołem!
Problem jest taki:Mam vantę, bh6 i selera 400>>600.
Niezależnie od prędkości magistrali vanta parzy.
Oryginalny mały radiatorek zdjąłem, zainstalowałem 2 x wyższy i na to
oczywiście wiatrak. Radiator w tej chwili juz można dotknąć, ale od
drugiej strony karty, w miejscu gdzie jest procek, wciąż parzy tak samo
jak wcześniej.
Wszystko chodzi jak trzeba, gierki, dema, benchmarki itd.
Jest tylko pewien problem, w win98, przy szybkim przesuwaniu po ekranie
dużych okien, zostaje po nich sporo śladów ( i nie z winy monitora ;-))

Bądźcie tak uprzejmi i poinformujcie mnie czy to normalne, czy trzeba
cos jeszcze pozmieniać, czy jakieś superextratermoprzewodzące radiatory
instalować?
Miłego dnia
                            Jacor.