Re: grafika z video-in/TV-out

Autor: Gildor (gildor_at_atom.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 15:03:06 MET

> Obawiam się że przeceniasz karty graficzne to nie są karty Video i tyle

niewydaje mi sie
sa softwareowe codec'ki i calkiem przyzwoita jakosc
nie zamierzam tworzyc formatu dvd ale napewno bioroc pod uwage jakosc
kaset VHS jest to wystarczajace
nie jestem profesjonalista zarabiajacym na tym wiec nie zamierzam wydawac
grubej kasy na karte video
takowa mi wystarczy, widzialem efekty i decyduje sie na to