Odp: Plyta Elpina MB-586TXA

Autor: Jacek Kamiński (boulder_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 11:37:01 MET

Ok. ale mam maly dylemat:
otoz ID biosu jest 1531/43 a ja nie moge nigdzie znalezc takiego wlasnie
upgrada!(moze cos nie tak szukam, jesli ma ktos jakies sugestie przosze o
pomoc!)

Użytkownik Brożyński Wojciech <w.brozynski_at_energetyka.elblag.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AWBg4.31537$X3.635475_at_news.tpnet.pl...