Re: Karta TV i zgranie filmu z VHS ?

Autor: Pawel Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 10:30:44 MET

On Sun, 16 Jan 2000 22:40:32 GMT, Tomasz Koszewar
<tkoszewr_at_pertus.com.pl> wrote:

>Do tego potrzebujesz dobrej karty graficznej z we/wy video, np. którejś
>TNT lub TNT2 - to może być ASUS-V3400TNT/TV, czy też ELSA ErazorIII Vivo
>- te akurat znam dobrze, bo na obu pracowałem - jeden kolega właśnie na
>stym Asusie robił co ty zamierzasz, zgrywał do AVI kompresował do MPEG i
>nagrywał na CD-R. efekty widziałem, są przyzwoite, zachowana płynność
>dosyć wyraźnie jak na VHS.
Jest tylko pewien niuans. W przypadku tanich kart zgrywajacych video
do *.avi musisz sie liczyc z faktem, ze plik avi moze miec max 2Gb
wielkosci, co przy wyzszych rozdzielczosciach obrazu i dzieku stereo
daje bardzo krotki klip.

Pawel Kubacki
p.kubacki_at_avis.pl
pkubacki_at_poczta.onet.pl