Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Konrad Anikiel (akonrad_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 10:02:29 MET

>"Praca produkowanego przez firmę Commodore mikrokomputera C-64 opiera
>się na mikroprocesorze 6510, stanowiącym specjalną wersję CPU 6502.
>CPU 6510 charakteryzuje się tym samym zestawem instrukcji, jednakże
>ma pewną liczbę dodatkowych linii wejścia/wyjścia..."
>
>"Mikrokomputery"
>Herwig Feichtinger
>1988 rok
>
>Jak mógłbym się pomylić w czymś, co dotyczy Commodorka :)

Faktycznie, zapomniałem. A kiedyś znałem na pamięć wszystkie rozkazy
niepublikowane każdej mutacji 6502. Potem musiałem się nauczyć Z80 i
jeszcze trochę innego złomu, to się o 6502 zapomniało.... Ale do dziś
nikt nie wymyślił nic bardziej przejrzystego i prostego od kodu 6502.

--
 /\
/  \  Konrad Anikiel
|__|____