Odp: Co wybrac?

Autor: Duckye (trobak_at_free.ngo.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 23:38:30 MET

Mam osobista niechec do Abitow (przy przetakcie spalilem juz 2 plyty a Asusa
na razie ani jednej) ale i tak bym ci polecal to pierwsze bo zawsze 800 MHz
choc wydaje mi sie ze z tymi grami,mp3 itd. to poczekaj (no jesli masz
pirata to nie :-)) )na windows 2000 ktory bedzie w pelni obslugiwal 2
procki i wiecej. Za to P3 450 Mhz ma bardzo dobre osiagi w 3D pozatym ma
full cache`u a wiec wybor nalezy do ciebie albo multi albo tylko grafa.
Duckye