Re: Kody sterujące do drukarki

Autor: mls (mls_at_komorki.w.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 21:29:56 MET

Drukarka prawdopodobnie kompatybilna z Epson (moze iglowka ?).
Kody na Epsonach zaczynaja sie od znaku ESC (dec 27 lub jak kto woli hex
1B).
Kolejny znak po ESC oznacza komende do wykonania. Tak wiec w basicu...
(eee... to dawno bylo..., wiem jak w pascalu...) sprobuj z PRINT #27 #57,
ale raczej sie myle... W pascalu to by bylo tak: writeln(lst,#27#57); z
modulem Printer....

mls

Użytkownik Karol Gębarowski <kargebar_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3881F3B9.C377122E_at_poczta.onet.pl...