Odp: Co kupić HP710C czy Lexmark Z31?

Autor: Witek (604488525_at_eranet.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 21:14:47 MET

Ja mam HP710c i bardzo sobie ja chwale, podobnie jak i 2 znajomych. Jakosc
calkiem niezla - sciagi drukowane na 600 DPI w kolorze i normalnym trybie sa
calkiem dobrej jakosci (czcionki wielkosci 2). Lexmark ma 1200 dpi. To jego
najwieksza zaleta. Ale najlepiej porownaj sobie jakis wydruk z Lexmarka i
HP. Jesli nie masz skad wziasc, to zerknij chyba do ktoregos Chipa (czy
innej komputerowej) z testami, powinny tam byc przyklady.

Witek
vitas_at_sonik.pl