Problem z zainstalowaniem modemu w WIN NT

Autor: Bartek (bartekk_at_bartek999.prv.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 19:19:31 MET

Witam
Mam mały problemik z zainstalowaniem modemu bo właśnie nie mogę go
zainstalować (modem mogę zainstalować) tylko coś z portem COM jest skopane
bo Win NT wykrywa modem jako COM1 a w Win 98 był to port COM3 co mam zrobić
bo ostatnio siedziałem nad tym parę godzinek i nic mi się nie udało zrobić.
Proszę o dokładny opis.
Odp. na moje pytanko bardzo proszę kierować na priv_a
Bardzo dziękuję
Bartek