Re: Porównanie nagrywarek

Autor: Andrzej (andn_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 19:17:19 MET

Użytkownik Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0o1g4.26541$X3.534849_at_news.tpnet.pl...

> Oj fajne. :-)
> Co na to klient Philipsa, który kupił nagrywarkę do wieży?
> Od razu jest złodziejem?
> A Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji toleruje puszczanie złodziejskich
> reklam?
> Loooooool :-))))

Wziales to zbyt doslownie.
Chodzilo mi o zwyklych zjadaczy chleba kupujacych nagrywarki do swojego
kompa.
Myslisz, ze kupuja po to zeby robic zapasowe kopie oryginalow?