Sprzedam DIMM SDRAM 32Mb 3szt i SIMM PS/2 32Mb 2szt

Autor: asza (asza_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 13:40:27 MET

Sprzedam pamięci DIMM SDRAM 32Mb 3 sztuki chodzące do częstotliwości 119 MHz
(czyli np. idealnie pasujace do płyt z chipsetem BX lub nowszym) testowane
na moim komputerze
z procesorem Pentium III 500MHz. Cena za sztukę 185 zł.
Pamięci mają gwarancję firmy ADAX Polska do 10 grudnia 2000 roku
Mam również do sprzedania 2 szt pamięci SIMM PS/2 o pojemności 32Mb - chodzą
maksymalnie do 100MHz jedna jest EDO druga nieEDO
cena również 185 zł za sztukę
Ta pamięć ma gwarancję do 5 maja 2000 roku również wystawioną przez ADAX
polska
Wszystkie pamięci można kupić u mnie w domu w Jeleniej Górze
lub mogę je przesłać pocztą - płatność przy odbiorze paczki
wtedy podane wyżej ceny są z kosztami wysyłki
Szczegółowe moje dane prześlę zainteresowanym osobom
Pozdrawiam
Andrzej asztando_at_bbs.chip.pl lub asztando_at_credit.ae.wroc.pl