Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 14:48:29 MET

On Sat, 15 Jan 2000 17:46:44 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Swoją drogą skoro szukałeś procesora pod SETI, to najlepiej było
>wcześniej zapytać o wyniki różnych procesorów. AMD zawsze w takich
>testach wypadały słabo -- w RC5 czy DES też prym wiodły Intele
>(i, ciekawostka, AMD K5 -- bo nie są RISCowe).
A jusci ... pytalem ze 2 razy ... dostawalem zawsze 342342 odpowiedzi
z wynikami z intela ... a AMDkowcy jakos sie nie chwalili ... ciekawe
dlaczego ? ;))) ... po za tym procesory RISC innych firm wypadaja
dobrze z tego co widzialem na stronie SETI ... :)))

>BTW szukać procesora do tak mało praktycznego zastosowania jak SETI... :)
To podstawowe zadanie tego kompa ... ale niedlugo to sie zmieni, wiec
trzeba go troche zmodernizowac ... akurat k6-2 okazalo sie
nietrafionym pomyslem bo trzebaby dodatkowo zmienic plyte ... a co za
tym idzie jeszcze ram .... wiec wole jakiegos celka mocno podkreconego

>Corel PhotoPaint 7.0
A nie ma on optymalizacji pod 3dnow! ?

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179