SDI raz jeszcze

Autor: Gregry (gregry_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 13:40:54 MET

Wiem, ze juz pare razy na grupie o tym bylo, ale w koncu nie za wiele osob
odpowiedzialo.

Mam pare pytan do 'specjalistow':

1. Jak dlugo moze trwac okres pilotowy SDI? Co najprawdopodobniej zrobi TP
SA po jego zakonczeniu (wiem, ze zalezy to od popularnosci uslugi, ale moga
rownie dobrze podniesc lub obnizyc abonament albo nawet zlikwidowac cala
sprawe - beznadziejnie napisana umowa umozliwia im to niestety).

2. Czy TP SA faktycznie po zakonczeniu okresu pilotowego bedzie 'zabierac'
terminale? Watpie, zeby tak duza i znana firma pozwolila sobie na takie
posuniecie, ale rozne numery juz sie w naszym kraju dzialy. Wedlug mnie
bardziej prawdopodobne jest to, ze po prostu zmienia nieco warunki (koszt
instalacji/abonamentu) - choc jeszcze raz - zalezy od oplacalnosci tej
inwestycji dla TP SA.

Powyzsze dwa pytania kieruje raczej do osob dobrze orientujacych sie w
branzy komputerowo-telekomunikacyjnej, a teraz cos do uzytkownikow SDI:

3. Jak ogolnie przebiega praca z SDI? Chodzi o:

- Szybkosc transmisji
- Ewentualne problemy z instalacja/pozniejszym korzystaniem
- Dzialanie telefonu
- i jakiekolwiek inne rzeczy wazne odnotowania

4. A moze instnieje jakas inna mozliwosc polaczenia Internetu w Warszawie
przez "pseudostale" lub stale lacze za w miare sensowne pieniadze? Astercity
narazie odpada (nie jestem w zasiegu ich sieci komputerowej).

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi,
Gregry