Problemy z modemem Zoltrox

Autor: Norbert Majewski (norbmaj_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 04:50:18 MET

Jakiś czas temu kupiłem modem wewnętrzny "Zoltrix FMVSP56i3".
Funkcjonuje bez zarzutu, ale nie działa w nim funkcja
głośnmówiąca. Modem połączony mam z kartą dźwiękową (Sound Blaster 16).
Jeśli próbuję korzystać z tej funkcji, dźwięk w głośniczkach
jest bardzo słaby. Nawet podłączenie słuchawek bezpośrednio do modemu
nic nie pomaga (słychać tylko bardzo ciche szepty).
Może to kłopot ze sterownikami, ponieważ kiedy próbuję konfigurować
właściwości audio tego urządzenia, są one nieaktywne.
Proszę serdecznie o pomoc i z góry dziękuję.