Problem z HP 670C

Autor: Duckye (trobak_at_free.ngo.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 03:32:36 MET

Kupilem ta drukarke ok. 2 lata temu. Zawsze gdy drukuje/owalem to na bialej
czesc obrazka pojawiaja sie malutkie kropeczki jednego koloru, pozatym na
tekscie widac biale smugi i np. jak drukuje duze litery to daje sie je
odczytac a jak juz sa mniejsze to klops. Czyscilem pojemniki z tuszem
(zarowno recznie tzn. patyczkiem jak i z menu drukarki), prubowalem kilka
razy wyrownywac, przed wczoraj kupilem nowe cartidge (tzn. czarny i kolor)
ale to nic nie daje. Moj kumpel ma jakiegos taniego Lexmarka i drukuje mu 5
razy lepiej odemnie (uzywa normalnego papieru miekkiego jakiejs firmy
NONAME). I oto moje pytanie: czy jakosc druku jest tak bardzo zalezna od
rodzaju papieru (uzywam miekkiego papieru polcopy i twardego tekturowanego
firmy neusiedler color copy {jakby to cos komus mowilo }) chcialem kupic
papier fotograficzny HP ale wizja zaplaty ok. 200 zl. za 50 kartek nie jest
za bardzo pocieszajaca. Czy ma ktos z szanownych userow tej grupy takowa
drukarke i czy moglby mi cos poradzic?? prosze o odpowiedz.
Duckye