Problemy z BE6 II???

Autor: RK (karadek_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 01:31:59 MET

Mam BE6 II Abita, kartę TV, kontroler SCSI, Diamonda na Vortexie, TNT, IBM-a
13 GB UDMA 66, kartę sieciową na ISIE i permanentne problemy z ładowaniem
Windowsa. Po 2-3 restartach występują konflikty przerwań. Trzeba ładować
tryb awaryjny ustawiać, wyłączać i tak w kółko... Nie wiem czy problem tkwi
w płycie, czy są może jakieś magiczne sposoby na jego rozwiązanie. Zdaję
sobie sprawę, że urządzeń jest sporo, ale slotów jeszcze więcej więc
teoretycznie powinno dać się je wykorzystać...