Re: doswiadczenia z hisem

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 17:46:20 MET

ins4n3 wrote:

> witam serdecznie!
> czy ktos z was korzysta z hisa lub mial z nim jakies doswiadczenia? bo
> mysle nad
> tym ale jakos nie moge sie przekonac czy warto wydawac tego patyka na
> tepse...
> nie orientuje sie ktos czy za zerwanie umowy (rezygnacje z uslug) placi
> sie jakies
> pieniadz??? dzieki za odp
> ins4n3

Dawno (jak pojawil sie na sieci) czytalem regulamin, ale z tego co
pamietam to nie placi. Jest miesieczne wymowienie.

Jest inny problem. W umowie pisze, ze TP SA tez moze wymowic. Niby nic,
ale przeciez to 999 zl, ktore sie placi wczesniej nie jest zwrotne. I to
IMHO jest najbardziej zaporowa oplata do SDI... Gdyby to byla kaucja...
Jest ejszcz ekilka "kruczkow", ale nie chce mi sie znowu czytac
regulaminu, a nie pamietam dokladnie...

Ja tam czekam (troche przymusowo, bo nie ma jeszcze SDI w Radomiu) az
skonczy sie okres pilotazowy...

Czy ktos posiada jakies informacje na ten temat?

Pozdrawiam :-)
Geralt