problem z modemem

Autor: Jacek Nowicki (nowicki_at_student.mech.pk.edu.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 22:41:39 MET

Od tygodnia jestem posiadaczem modemu Zoltrix Phantom 56K PCI.
Niestety jestem dosc zielony i nie moge sobie poradzic do konca z instalac
ja.

Po zainstalowaniu modem dziala, az do momentu restartu komputera.
Inaczej: po uruchomieniu komputera musze usunac urzadzenie (modem),
zrestartowac Winde i po automatycznym wykryciu i zainstalowaniu sie modemu
wszystko dziala.

Modem jest na IRQ 11.
W komputerze jest jeszcze k. sieciowa (PCI), muzyczna i RIVA ale winda
nie sygnalizuje zadnych konfliktow.

z gory dziekuje serdecznie za ew. pomoc.
jaco

PS. a propos RIVY - czy jest jakis patch, ktory poprawia jej sterowniki
i w ACAD'zie karta poprawnie wyswietla linie poziome?

PS.2. od kolegi: co powoduje ok. 1 minute "ciszy" przy starcie WIN98?