Odp: Odp: czy ktos moglby

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 21:53:07 MET

Użytkownik Tomek Gorzka <gothom_at_lodz.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Yam2NN.AmigaOS.13011AA9.76DBED68_at_He...he...
> Witam !!!

> [...]
>
> W ktorym miejscu ??? Niedawno wladowalem S3 Savage4
> do plyty na VIA MVP3 i problemow z uruchomieniem
> nie stwierdzilem...

no cuz, Panowie, swiadczy to tylko o nieprzewidywalnosci sprzetu opartego na VIA... jednym krzaczy sie prawie wszystko, innym znowu
niewiele... Ja wole kupic chipset intela chocby po to by miec pewnosc ze nie bede tracil mojego cennego czasu na wymyslanie przyczyn
klopotow.

--
YanosiC ICQ 3206690
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: