Odp: Jak przerzucić dane z systemem na nowy dysk ?

Autor: Leszek Krajewski (00950_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 20:48:54 MET

Zwyczajnie.
Wystarczy skopiować wszystko w odpowednie partycje.
A I Partycja (ta z systemem) musi być aktywna- a do tego wystarczy PartMagic
a nawet zwykły FDISK.
Sprawdzone.
Niedawno to robiłem po wymianie dysku.

Leszek

Użytkownik Krzysztof Pacewicz <biometr_at_agro.ar.szczecin.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:85q3io$5n7$1_at_zeus.man.szczecin.pl...