Re: pytanie o plyte Elite P6BXT-A+ i Compaq Prosignia

Autor: Waldek (woczko_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 20:03:02 MET

Użytkownik abfc <abfc_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:FvQf4.25284$X3.511607_at_news.tpnet.pl...
> Czy może mi ktos powiedziec coś na temat?
>
> 1. jakości, stabilności, wydajności itp
> płyt Elite (ECS) P6BXT-A+
> wszelkie uwagi ogólne na ten temat mile widziane :-)
> - wiem że są montowane np w Compaq Prosignia S316-2
>
> 2. proszę takze o info dot jakosci i ogólne wrazenia z uzytkowania
> Compaq Prosignia S316-2, S318-2

Mam w firmie okolo 20 prosigni 300 - pod SCO 3.2.4 (obecnie 5.0.5)
pracuja stabilnie - non stop - zadnym problemow

ale po windą ? kto to wie .......

Mam tez pare proliantow - czesc jeszcze EISA

Powiem Ci tak mimochodem - 2 lata wstecz usilowalem posadzic W95 na
Proliancie 800
i prawie mi sie udalo - prawie - bo w koncu suport Compaqa się wkurzył i
poprosil mnie o zainstalowanie NT
tlumaczac ze to server ;) u mnie tylko stacja robocza :))
Od tamtej pory zero problemow - system bardzo stabilny.
Warto tez raz na czas kuknac do sieci po nowy rompaq i drivery.

Genaralnie moge po kilku latach eksploatacji stwierdzic
ze compaqi to stabilne maszyny - nadaja sie zwlaszcza do firmy
raz skonfigurowac i zapomniec.
Jesli szukasz kompa do domu NIE POLECAM - dlaczego ?
To nie jest sprzet dla majsterkowicza.

Pozdrawiam
Waldek