Re: K6III-400 overcloking

Autor: Czarek Urbanski (sq2hcf_at_sq2hcf.ampr.org)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 16:42:32 MET

alacak wrote:

> pod
> :-PP
> Jako ze zaczalem ta dyskusje - skonczyliscie juz podniecac sie iP233MMX i
> celkiem?
> Moze jakies wyniki?
> alacak

Witam wszystkich czytajacych. Nie zgodzilbym sie z powyzszym twierdzeniem. Sam
uzywam K6-2-333, ustawiony jest na 3.5 * 112 MHZ czyli chodzi na 393 i w
porownaniu do celerona 400 znajomego, chodzi to lepiej. W samym Win98 ma sie
wrazenie ze celeron jest szybszy, ale wystarczy odpalic np. Quake3 i widac ze
AMD chodzi lepiej szczegolnie jesli w kompach sa niezbyt szybie karty 3D.
Widac tu przewage magistrali. Zreszta trudno sie dziwic, 66 a 112. Jesli
aplikacja intensywnie obciaza koproch to jednak celeron wychodzi lepiej. Przy
pracy w Linux, na ktorym pracuje, (win98 sluzy mi tylko do grania :) ) AMD
chodzi mi lepiej niz na celeronie u kolegi, i to nie chodzi mi tylko o
linux_logo. Wystarczy ze ospale w tle mp3 to mi to zupelnie nie przeszkadza,
natomiast na celeronie, widac obciazenie co objawia sie wieksza iloscia
powtorek na pracy Packiet Radio.
Pozdraiwam.

--
Vy 73