Re: Antyreklama - PC Network

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 12:25:50 MET

Andrzej napisał(a) w wiadomości: <5MPf4.25207$X3.510271_at_news.tpnet.pl>...

>Użytkownik T.F. <tf_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:85lmae$moq$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...

hejka,
ja mysle ze to jakis sposob testowania ilosci odwiedzin strony w zaleznosci
od ilosci glupoty na niej zawartej - przeciez gdyby strona traktowala normalnie
o podkrecaniu czyli powielala to co juz wszedzie mozna wyczytac to malo kto
by sie nia zainteresowal a tak to nawet ja :-))) tam zajrzalem.
i pozwole sobie przytoczyc kilka rewelacyjnych imho konstrukcji jezykowych :-))
*
Każdy dodatkowy wiatraczek który powietrze dmucha na procesor, zabiera powietrze,
aż w końcu powietrze zamiast chłodne jest ciepłe i procesor nie jest chłodzony.
Dlatego powietrze w obudowie jest też bardzo ważne.
*
Gdy w trackie pracy komputera, system zacznie się zawieszać to należy restartować go i
wyłączyć
*
Jeżeli Windows się zgłosi i zacznie go ładować to jest połowa sukcesu
na stabilną pracę komputera
*
Przydał by się jeszcze taki wiatrak na 220V który by podawał powietrze na radiator i
wiatraczki
*
Chłodzenie może być przez wiatraczki, wodne (obieg wody), zamrażane itp.
Do najtańszych i najmniej niebezpiecznych jest chłodzenie przez wiatraczki
* ------ no i wyboldowana kupa smiechu
Każdy procesor ma to do siebie, że ma zawsze jakiś zasób energii.
Tą energię można wykorzystać w bardzo prosty sposób.
*
heheh - jednak dobrze ze sa takie strony - poprawilem sobie poranny humor
pozdrowionionka
DR