Odp: Odp: ATARI !!!

Autor: Masterboy (tymek_at_public.rz.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 10:34:23 MET

Ech... tyle pozostalo mi powiedziec... ale na szczescie istnieja emulatory
atari na pc...
Ni me to ja przejsc Freda po raz tysieczny, misje rowniez po raz tysieczny.
Te dwie gry to sa absolutne i bezapelacyjne hiciory wszechczasow, dziekuje
Januszowi Pelcowi za nie (dzieki temu jestem dumny ze mieszkam w tym samym
miescie w ktorym te wspaniale gry powstawaly - w Rzeszowie).
Zybex... tak tak , lezka sie kreci... nie nie moge juz wiecej nic pisac bo
zatopie klawiature... buuu buuuu... ja chce powrotu atari!!!!!