Odp: Szybki pecet do obróbi video

Autor: Compass (compass_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 19:03:51 MET

Użytkownik Toper <pnowak_at_elimp.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85niqd$9l5$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Muszę kupić szybkiego peceta do obróbki video.
> Jakie dyski polecacie (czy koniecznie SCSI), miałem zamiar kupić 2x UDMA66
> IBMa jakieś 13 GB na system + programy i 28 GB na prace.
> Ile RAMu? (256)?
> Jaka płyta?
> Jaka grafika (Matrox czy TNT 2)
> Do obróbki mam zamiar kupić miro500 (ma cyfrowe łącze do cyfrowej kamery)
> Proszę i jakieś sugestie.

jakiś czas temu składaliśmy komputer właśnie do podobnych celów, klientem
był gość który zawodowo zajmuje się obróbką video, brał komputer dla
znajomego też do tego typu zastosowań.
Wziął K7 500 na MS6167, Matrox-a G400, 128MB (bo był bardzo drogi), 18GB IBM
natomiast dla siebie wziął 2x25GB IBM 7200rpm które podłączył do kontolera
UDMA66 Promise FastTrack - twierdził, że tego typu rozwiązanie jest
wystarczające i w zupełności zastępuje SCSI. Gdy rozmawiałem z nim jakiś
czas potem twierdził, że jest bardzo zadowolony i że taki komplecik sprawuje
się znakomicie !!!

Cooger