Re: Czy są takie myszki?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 05:38:51 MET

W&Z Janeczek wrote:
> Ta mysz to model 12J3619. Ja mam taką całą czarną, kabelek też czarny.
Czy to nie czasami IBM Scroll Point? Ale prawde mowiac, to ta mycha to
ibm tylko z nazwy. To jest nic innego jak Logitech..najwiekszym bajerem
jest to, ze mozna uzywac tego cudaka do przesuwania w x i y, i dodatkowo
jako 3ci przycisk mychy (fakt, ze od naciskania troche bola palce).. z
tego co widzialem w sklepie taka mycha kosztuje ~25$ (ale osobno mozna
kupic chyba tylko biala)

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca