Re: CDR p³ytki jakie?

Autor: Opieka (opieka_at_polbox.com)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 01:34:47 MET

On Sat, 8 Jan 2000 01:08:52 +0100, "Kosiarz" <koszni_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>jakie p³ytki s± teraz dobre do nagrywania?
>do danych i do audio

Wypalam p³ytki od roku na Philips CDD3610 ( nagrywarka potrafi±ca
skopaæ dok³adnie wszystko - kiedy¶ skopa³a nawet TDK !)
dane odczytujê na CD-ROM Actima x44 - bardzo s³aba korekcja b³êdów
muzykê z CD odtwarzam na jakim¶ niemieckim "jamniku" firmy NO NAME
A pomimo tego wszystkiego....

nigdy nie pad³a mi ¿adna p³ytka Verbatim DataLifePlus (te z ¿ó³tym
paskiem na ok³adce) - nagrywaj±c zarówno dane jak i muzykê w CD Audio
nigdy nie by³o problemów z ich odtwarzaniem !

nigdy nie pad³a mi ¿adna p³ytka BASF Ceram Guard
nagrywa³em dane i muzykê w CD Audio
odtwarzanie = 0 problemów !

do tych p³ytek mam 100% zaufania i polecam je bardzo
(je¶li na moim bardzo kiepskim sprzêcie zawsze siê sprawdza³y to
powinny dobrze dzia³aæ na ka¿dym innym)

nie s± to p³yty najtañsze , ale chyba nie warto oszczêdzaæ paru groszy
na niepewny no¶nik
chyba, ¿e nagrywasz p³yty w hurtowych ilo¶ciach, to wtedy polecam
Nashua (bia³e t³o - niebieski napis na ok³adce) ale tylko do prêdko¶ci
x6 , bo przy x8 ju¿ co niektóre lubi± padaæ (mam do¶wiadczenie , bo
nagrywa³em u kumpli na TEAC'ach)

>mój cdx24 pioneer ma czasem awersjê do zielonych, szczególnie princo

Princo najczê¶ciej mi pada³y (ju¿ ich nie kupujê), ale jak ju¿ siê
nagra³y to nie by³o problemów z odtwarzaniem.

>jak tdki by³y tañsze to by³y ok

czy ich jako¶æ spad³a tylko dlatego, ¿e nie s± ju¿ tañsze ?

--
Opieka