Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 23:57:08 MET

On Fri, 14 Jan 2000 18:13:18 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,

>IMHO to od płyty nie zależy. Raczej program pomiarowy jest do
>niczego :) U mnie na płycie HX obciążenie też nie przekracza 3%
>na K6-2 333 MHz (4.5 x 75). Powinieneś spróbować pod NT.
Zalezy niestety ... programy testujaca obciazenie proca byly 3.
NU costam, jakis tam smieszy shareware i Wintop polecony na grupie.
Wszyskie pokazuja obciazenie procka przy odtwarzaniu mp3 z
optymalizacja pod 3dnow! 11-15% ....

>Absolutnie! Coś z tym Twoim komputerem trzeba zrobić.
>BTW ile masz RAMu i w jakich modułach? Rzuciłbyś na grupę
>aktualne ustawienia BIOSu?
Ramik to Edo60 4x16MB.
Predkosc z jaka pracuje jest maksymalna przy jakies nie nastepuja
zwisy na 75Mhz FSB. Doswiadczalnie kiedys ustawielem (z pomoca Q1 ;)).
Szybciej tego ramu juz sie nie pogoni, ale i tak jedzie na prawie
maksymalnie malych timingach (prawie najszybciej jak sie da).

Chyba procek pojdzie niedlugo pod mlotek, a plyte sobie zostawie do
innego kompa (sprobuje rzucic p133 na 225 ;))).

Wiec chyba jednak EOT ;)).

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179