Re: Użytkownicy Spirit'a - POMOCY

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 23:05:24 MET

Bankowy napisał(a) w wiadomości: ...

>Communicator 32bit to IMHO bardzo dobra aplikacja...innej
>
>Hmm, instalowałem trochę aplikacji i... nic... Gdzieś kiedyś znalazłem
>informację na ten temat... że niestety tylko Fax Talk... Podzielam jednak
>Twoje zdanie co do FaxTalka... więc średnio mnie to martwi...

hejka,
a czy udaje Wam sie slyszec jak ktos dzwoni do Was, przeczeka sekretarke
i wola "halo to ja jak mnie slyszycie i lubicie to dzwignijcie sluchawe !!" ???
bo u mnie nie dziala pomimo ze mam zaznaczone screen calls,
a kiedys dzialalo ale na innym spirycie ktorego musialem wymienic
z innego powodu.....

pozdrowionka
DR